Veelgestelde vragen
Betalingen en bestellingen
OPI Belgium werkt met een betrouwbare betalingssysteem: Mollie Payments. Op deze manier kan je snel en efficiënt je bestelling afronden en heb je tal van betalingsmogelijkheden zoals Bancontact/Mister Cash, KBC Online, Belfius Direct, IDeal, PayPal en Creditcard. Gegarandeerd veilig betalen!
OPI Belgium biedt de volgende betaalmogelijkheden aan:
Om een bestelling als professional bij ons te plaatsen, heb je inderdaad een account nodig.
Als consument heb je geen account nodig en kan je zonder account bestellen.
Verzending en levering
We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Zodra je pakje wordt verstuurd, word je per sms en/of e-mail op de hoogte gebracht door onze vervoerder. In de e-mail staat een link die je de mogelijkheid geeft het pakje te volgen aan de hand van een trackingcode. Hiermee kan je het traject van jouw pakket en de exacte leverstatus volgen. Daarnaast ontvang je op de dag van de levering een sms of e-mail met de tijd van levering.
We streven ernaar om een zo snel mogelijke levering te garanderen. Dit wilt zeggen vóór 12u besteld, dezelfde dag verwerkt en verzonden. Indien geen hinder bij onze externe transporteurs wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd!
Van zodra je pakket verzonden is, bedraagt de leveringstermijn 1 werkdag. Je ontvangt je pakket dus maximaal 2 dagen na het plaatsen van je bestelling (indien dit op een werkdag is gebeurd).
Zodra jouw betaling geaccepteerd is, is jouw bestelling klaar voor verwerking. Bij een overschrijving vooraf, kan dit enkele werkdagen duren. Bestellingen die op een werkdag voor 12u worden geplaatst, kunnen in de meeste gevallen de volgende dag al worden verzonden. Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag of in het weekend, worden op maandag verzonden. Zodra je pakket verzonden is, bedraagt de levertermijn 1 werkdag.
Zodra jouw pakje wordt verstuurd, word je per sms en/of e-mail op de hoogte gebracht door onze vervoerder. In de e-mail staat een link die je de mogelijkheid geeft het pakje te volgen aan de hand van een trackingcode. Hiermee kan je het traject van jouw pakket en de exacte leverstatus volgen. Daarnaast ontvang je op de dag van de levering een sms of e-mail met de tijd van levering.
Wij hebben geen fysieke winkel. Maar geen probleem, online kan je al de OPI producten terugvinden. Toch nog op zoek naar een specifiek OPI product, stuur gerust een email naar: info@opi-belgium.be
Ben je afwezig op het moment dat je pakje wordt afgeleverd? Dan volgt er de dag nadien een tweede leverpoging. Ben je op dat moment ook niet aanwezig? Dan wordt het pakketje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Hiervan word je steeds op de hoogte gebracht via mail. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het pakje daar af te halen.
Over OPI
Bij OPI komen kwaliteit en gezondheid van de natuurlijke nagel op de eerste plaats. Verder staat OPI België-Luxemburg voor een extreme klantgerichtheid. Wensen, problemen of vragen worden steeds omgezet in een oplossing op maat. We streven er naar steeds de beste service aan te bieden! Wil je graag meer weten over ons merk, ons bedrijf en ons team, stuur dan een email naar info@opi-belgium.be
OPI Belgium biedt volgende gamma’s aan:
- Klassieke nagellak
- Gel nagellak (Infinite shine)
- Gellak (GelColor)
- Gel (Diamond gel)
- Dipping poeders
- Manicure en pedicure producten voor handen en voeten
Elk voor- en najaar brengt OPI 12 nieuwe seizoenskleuren uit. Maar naast de vaste seizoenskleuren, brengt OPI ook veel Limited edition collecties uit.
De Top 10- classic kleuren van OPI in nagellak als in gellak zijn:
- Big Apple Red
- Malaga Wine
- Got the blues for Red
- Lady in Black
- Put it in Neutral
- Bubble bath
- Mod about you
- Cajun Schrimp
- Black Cherry Chutney
- Lincoln Park after Dark
Starten met OPI?
Ben je al klant bij ons? Dan kan je je producten heel eenvoudig online bestellen via je account.
Ben je nog geen klant? Dan maak je best eerst een klantenaccount aan. Van zodra je account werd goedgekeurd, zal je bestellingen kunnen plaatsen. Wil je toch graag wat meer uitleg, stuur dan een email naar orders@opi-belgium.be. We helpen je graag verder!
Aangezien ons gamma steeds evolueert en OPI jaarlijks meerdere collecties op de markt brengt, werken we zonder catalogus. Alle producten zijn te raadplegen op de website.
Aangezien ons gamma steeds evolueert en OPI jaarlijks meerdere collecties op de markt brengt, werken we zonder prijslijst. Alle prijzen zijn te raadplegen op de website
Terugbetalingen
We zullen je terugbetaling uitvoeren binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket. Heb je na 14 dagen nog geen terugbetaling ontvangen? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier.
Het geld wordt teruggestort op het betaalmiddel dat je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling.
Retours
Wil je na ontvangst een product uit je bestelling retourneren? Dan neem je best zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier. We leggen je op dat moment graag uit hoe dit gebeurt en wat de voorwaarden zijn. Opgelet: het retourneren van producten kan enkel als het ongeopend en ongebruikt is. Als jouw retour niet conform deze richtlijnen gebeurt, zal de retour worden geweigerd.
OPI Belgium beschikt niet over een fysieke showroom.