Verzendingen en Leveringen
Wanneer je pakket klaar is om verzonden te worden, ontvang je een link met een trackingcode. Hiermee kan je het traject van jouw pakket en de exacte leverstatus volgen. Daarnaast ontvang je op de dag van de levering een sms of e-mail met de tijd van levering.
Ben je afwezig op het moment dat Bpost je pakje komt afleveren? Dan wordt het pakketje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt of post gebracht. Hiervan word je steeds op de hoogte gebracht via een vermelding in je brievenbus of via mail. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het pakje daar af te halen.
Momenteel is er enkel aan huis levering mogelijk. Het is dus niet mogelijk om jouw pakket in een afhaalpunt te laten leveren.
Wij leveren momenteel enkel in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg. Andere adresgegevens worden momenteel niet aanvaard.
Een kapot product is natuurlijk niet de bedoeling, waarvoor onze excuses. Wij lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op. Neem even contact op met de klantenservice via het contactformulier of telefonisch (02/268.24.77) zodat we op zoek kunnen gaan naar een geschikte oplossing.
Voor een snelle levering van jouw bestelling, werken wij samen met onze verzendpartner Bpost.
Bestellingen die voor 12.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde werkdag verzonden (behalve voor bestellingen in het weekend), en de volgende dag voor bestellingen die in de namiddag worden geplaatst.
Je ontvangt je pakket binnen de 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling. Zodra jouw betaling geaccepteerd is, is jouw bestelling klaar voor verwerking. Bij een overschrijving vooraf, kan dit enkele werkdagen duren. Bestellingen die op een werkdag voor 12u worden geplaatst, kunnen in de meeste gevallen de volgende dag al worden verzonden. Bestellingen die geplaatst zijn op vrijdag of in het weekend, worden op maandag verzonden. Zodra je pakket verzonden is, bedraagt de levertermijn 1 werkdag.