Retour en Terugbetalingen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wil je na ontvangst een product uit je bestelling retourneren? Dan neem je best zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier. We leggen je op dat moment graag uit hoe dit gebeurt en wat de voorwaarden zijn. Opgelet: het retourneren van producten kan enkel als het ongeopend en ongebruikt is. Als jouw retour niet conform deze richtlijnen gebeurt, zal de retour geweigerd worden.


Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling van het geretourneerde product?

We zullen je terugbetaling uitvoeren binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket. Heb je na 14 dagen nog geen terugbetaling ontvangen? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier.


Hoe ontvang ik deze terugbetaling?

Het geld wordt teruggestort op het betaalmiddel dat je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling. Dit kan je zichtrekening zijn die aan je bancontact of creditcard is gekoppeld of je PayPal account.


Wat als ik mijn bestelling vergeet op te halen bij een afhaalpunt? 

Indien jouw pakket niet wordt opgehaald in het ophaalpunt of als je het pakket bij levering weigert en het wordt terug naar ons geretourneerd, dan valt de retourkost ten laste van de klant. Dit geldt ook voor alle pakketten die worden geretourneerd wegens nalatigheid van de klant (bijvoorbeeld: fout in het afleveradres).