Bestellingen

Ik heb nog geen account. Moet ik één aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Een bestelling plaatsen bij OPI gaat erg vlot en makkelijk. Je kan een account aanmaken en zo je bestelling afronden of je kan afrekenen als gast.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen.

Vooraleer je je zorgen maakt, vergeet zeker niet bij je ongewenste e-mails te kijken. Heb je ook daar geen bevestigingsmail gekregen? Dan kan je best even contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.


Ik heb me bedacht en wil mijn bestelling annuleren. Hoe kan ik dit doen?

Wil je je bestelling annuleren, dan neem je best zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch (02/268.24.77) of via het contactformulier. Indien je bestelling nog niet is klaargemaakt, dan annuleren we eenvoudig je bestelling. Indien je bestelling reeds klaarstaat voor de vervoerder, dan kunnen we dit helaas niet meer annuleren.


Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb.

Wanneer je een artikel ontvangt dat je niet hebt besteld, dan is er iets misgelopen bij het maken van je pakket. Onze excuses hiervoor! Neem dan best even contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch (02/268.24.77). We lossen dit probleem dan zo snel mogelijk voor je op.


Ik heb enkele producten niet ontvangen.

Eerst en vooral onze excuses voor het ongemak. Wij willen dat je zo snel mogelijk kan genieten van je bestelde producten. Waarschijnlijk is er iets misgelopen met je bestelling. Om onze fout recht te zetten, neem je best contact op met onze klantenservice. Dit kan via het contactformulier of telefonisch (02/268.24.77).