Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

1: Bekijk onze artikelen in de verschillende categorieën. Maak eventueel gebruik van de zoekfunctie indien je op zoek bent naar een specifiek product. Eens je het gewenste artikel hebt gevonden, klik je vervolgens op 'In winkelwagen'. Kies tussen 'Ga door met winkelen' of 'Doorgaan naar betalen'.

2: Wanneer je doorklikt op 'Doorgaan naar betalen' of wanneer je naar je winkelwagen gaat (rechtsboven op elke pagina) krijg je een overzicht van je winkelwagen. Dit is de eerste stap van het bestelproces. Kijk alle geselecteerde artikelen en het te betalen bedrag na. Voer eventueel de code van een waardebon of kortingsbon in. Klik op 'Doorgaan naar betalen'.

3: Log in op je OPI-account met je e-mailadres en wachtwoord of maak een account aan. Om een account aan te maken, geef je het gewenste e-mailadres op en klik je op account aanmaken. Overloop de in te vullen velden en bevestig je account. Je wordt teruggestuurd naar de bestelpagina.

4: Kies het gewenste lever- en facturatieadres. Kies hiervoor een reeds ingegeven adres of voeg een nieuw adres toe.

5: Klik op 'Doorgaan naar betalen' en kies de verzendoptie voor uw levering.

6: Lees en accepteer de Algemene Voorwaarden en ga door naar de betaling.

7: Kies een betaalmethode.


Hoe gebruik ik een kortingscode?

Indien je een kortingscode of cadeaubon hebt, kun je deze gebruiken tijdens de eerste fase van het bestelproces waar je de samenvatting van jouw winkelmandje ziet. Links onder de lijst met producten zie je een invulveld met daarboven 'Waardebonnen'. In dit veld kan je jouw kortingcode invullen. Klik op 'Oké' en jouw korting wordt meteen verrekend.


Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in een afhaalpunt?

Op dit moment is het niet mogelijk jouw bestelling te laten bezorgen in een afhaalpunt.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Maakte je een vergissing tijdens het bestellen en wil je jouw bestelling graag annuleren? Contacteer dan zo snel mogelijk onze klantendienst, telefonisch op 0032 2 268 24 77 of per mail via orders@opi-belgium.be. (Onze klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag). Indien de bestelling net geplaatst werd, dan kan deze meteen worden geannuleerd. Indien het pakje op dat moment al verstuurd zou zijn, dan dien je te wachten tot het pakje bij jou is aangekomen. Nadien kan je via de gebruikelijke retourprocedure retourneren.





Indien u nog bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst op 02 268 24 77 of via het contactformulier.

Onze klantendienst in bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u30 en op vrijdag van 9u tot 14u.