Betalingsmogelijkheden

Betalen met Maestro/Bancontact

Wanneer je kiest om te betalen met Bancontact/Maestro, wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Bij deze betalingswijze word je betaling direct afgeschreven. Om te betalen met Maestro, selecteer je deze betaalmethode bij het uitchecken. Je wordt dan meteen doorgestuurd naar een andere pagina. Rond hier je betaling af. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.

Betalen via Belfius of KBC

Je kan er ook voor kiezen om te betalen via jouw account bij Belfius of KBC. Je wordt dan doorgestuurd naar de betaalomgeving van deze bank of de betreffende app op jouw smartphone.

Veilig betalen met PayPal

PayPal is een van de veiligste en meest gebruikte manieren om betalingen uit te voeren op het internet. Je kan betalen met jouw bankrekening via een eerder gecreëerd PayPal account, je kan een PayPal account aanmaken, of betalen met een kredietkaart zonder verdere registratie.

Als je nog geen PayPal account hebt, kan je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account hebt, kan je inloggen met jouw gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Om te betalen met PayPal doorloop je volgende stappen:

1. Klik op de betaalmethode 'Betaal als gast met jouw kredietkaart of log in met jouw PayPal account'
2. Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal
3. Na afronding van de betaling wordt je teruggeleid naar de OPI website waar je een bevestiging van de betaling ziet
4. Nadat wij je betaling hebben ontvangen (dit duurt meestal maar een paar minuten) maken wij jouw bestelling klaar voor verzending.
5. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een e-mail van DPD.

Je ontvangt altijd een betalingsoverzicht van PayPal per mail.

Als je producten terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of de bankrekening waarmee je betaalde via PayPal.

Betaling via bankoverschrijving vooraf

Als u kiest voor betaling per bankoverschrijving, zal uw bestelling verwerkt en verzonden worden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. U vindt de gegevens voor bankoverschrijving in de e-mail die verzonden worden na de bevestiging van uw bestelling. Bestellingen worden automatisch geannuleerd als uw betaling niet is ontvangen binnen 21 kalenderdagen nadat de bestelling is geplaatst.

Indien u uw bestelling snel wilt ontvangen, kan u ons een betalingsbewijs doormailen naar orders@opi-belgium.be. Uw bestelling kan vanaf dat moment verwerkt worden.

Wanneer uw betaling is ontvangen, dit is meestal binnen de 5 werkdagen, sturen we u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens zullen we uw bestelling verder verwerken en uw artikelen samenstellen en klaarmaken voor verzending. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bericht van onze vervoerder DPD.

De factuur zal bij uw bestelling in de doos zitten of wordt u per mail opgestuurd.

Bankgegevens:

Begunstigde: Franis (OPI Belgium)
Rekeninggegevens: IBAN: BE48 0682 0263 3027
BIC: GKCCBEBB
Bankgegevens: Belfius
Vrije mededeling: OPI Shop + bestellingsreferentie



Indien u nog bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst op 02 268 24 77 of via het contactformulier.

Onze klantendienst in bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u30 en op vrijdag van 9u tot 15u30.